söndag 18 mars 2012

Ny Whisky!

Klicka på Whiskyfliken för att läsa om mitt första intryck av Glenfarclas!

Idag käkade jag faktiskt ett slags smörgåsbord förresten. Var med i en utvalsgrupp i den lokala UKM-uttagningen och där serverades potatissallad, kallskuret, frukt, ost och bröd. När jag väl kom på tanken att fotografera det som dagens middag var allt redan bortplockat.

Blev en liten dutt potatissallad eftersom de köpta varianterna ofta är riktigt feta, men även för att jag håller mig så långt borta från potatis som jag kan. :) Annars var det lite skinka, rostbiff, olika salamis och olika mögelostar. Mycket olika frukter men med tanke på fruktsockret så nöjde jag mig med en liten bit honungsmelon.

Rent viktmässigt så har jag gått ner ungefär 14,5 kilo sen början av februari. Jag mätte upp sträckan som jag har gått de senaste veckorna och det är faktiskt över milen. Så om jag fortsätter att tuffa på i denna takt bör jag kunna gå ner ännu en storlek på byxorna innan sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar