tisdag 14 februari 2012

Fuskardags!

Det höll hela steg 1 i sju dagar och en dag in på steg 2. Sen kom första fusket och SOM jag fuskade idag. Till lunch åt jag, håll i er nu... SALLAD! Ärne int så ni ba schvim å'!?

Alltså är jag nu stämplad som förrädare. Eller nä. =) Grejen är bara att jag de sista dagarna har haft en obehaglig känsla i magen och den lättades igår när vi käkade grönsaker så för min mages och humörs skull så tänker jag framöver käka grönsaker till lunch även om det är rena proteindagar. Så är det bara.

Till middag blev det grillad kyckling med smaksatt creme fraiche. Gött!

Dagen till ära blev det även efterrätt! Har ni hört nå värre? =)

Sambon vispade ihop en liten tårta av vetekli, ägg, kakao, bakpulver och kesella.
Fyllningen var kesella med lite vaniljarom, kaffe och sötningsmedel och så här vacker blev den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar